Bibelkvelder i Grimstad

Våren 2020 har vi gleden av å ønske deg velkommen til Bibelkveld i Grimstad!

Vi tror at Bibelen er Guds ord, og at den er nødvendig for å leve et liv med Gud i dag. Derfor samles vi på tvers av menigheter og meninger, for å studere Bibelen sammen.

Vi kommer til å møtes annenhver torsdag kl. 20.00–22.00 i Norkirken Grimstad. Det blir en undervisningsbolk på 45 min., pause på 15 min. og en ny undervisningsbolk. Undervisningen tar sikte på å gi oversikt over de ulike bøkene i Bibelen, og å oppdage sammenhengen mellom det gamle og det nye testamentet. Bibelkveld er inspirert av Ungdom i Oppdrags bibelkvelder i Oslo.

Oversikt  våren 2020:

Dato Bok Underviser
09. jan. Johannes åpenbaring Kurt Hjemdal
23. jan. Johannes åpenbaring Kurt Hjemdal
13. feb. 1. Mos. Kap 1–11 Åge Løsnesløkken
27. feb. 1. Mos. Kap 12–50 Espen Hetland
12. mar. 2. Mos Morten Høie
26. mar. 3.–4. Mos Knut Helge Høyland
(9. april utgår pga. skjærtorsdag)
23. apr. 5 Mos Per Sigve Særheim
14. mai Josva Espen Hetland
28. mai Dommerne og Rut Morten Høie

De to første kveldene er åpne, slik at alle som vil kan komme for å se hva Bibelkveld er. Etter det må du melde deg på og betale en deltakeravgift på 300,– for å bli med videre.

Lurer du på noe? Ta kontakt med Morten Høie, ungdomspastor, Norkirken Grimstad, 40 46 11 99, eller Anne Mari Vadset, lærer, Bibelskolen i Grimstad, 98 00 18 18.

Vi håper å se deg!