Informasjon og påmelding: F13s Danmarkstur 2022

I år går F13s Sommertur til Danmark og dette blir seks dager med sol, bading, aktiviteter, bibeltimer, smågrupper, festmiddag, underholdningskveld og mye tid til å henge med hverandre.

Turen er for ungdom som fra og med høsten 2022 går i 8. klasse og opp til VG3.

Vi drar til Holmsborg Lejrcenter som ligger på den danske vestkysten, nær Søndervig. Vi arrangerer felles busstur både til og fra Norkirken Grimstad til Holmsborg Lejrcenter.

Dato: 7.-12. august.

Avreise søndag 7. august:

Oppmøte kl. 11.15. på snuplassen v/ Viking Bad, Østerskogen 35.
(Det er et arrangement i Normisjonshallen/Norkirken, og derfor er det fint om en unngår å kjøre inn på Norkirkens eller Bibelskolen i Grimstads område.)

Ankomst fredag 12. august:

Henting v/ Norkirken ca. kl. 21.00.

Påmeldingsfrist: 20. juni

For påmelding, trykk her.

Pris: 2300,- per deltaker (+ evt. medlemskontigent)

Medlemskontigent:
Alle deltakere på F13s Danmarkstur må være medlem av F13 for å kunne bli med på turen. Har ikke deltakeren allerede betalt årets medlemskontingent, vil denne sendes ut i juni. Medlemskontingenten er på 100 kr.

Søskenrabatt:

For søskenrabatt skriv inn rabattkode: «SØSKEN», i påmeldingen. Det gis 15% avslag for hver av de påmeldte søsknene.

Leirstøtte:

Vi ønsker at alle som ønsker skal få bli med på tur. Dersom en av ulike grunner ikke har økonomisk mulighet til å dekke deltakeravgiften selv, ta kontakt med oss så finner vi en løsning.

Informasjon:

Følg med på F13 sin Facebook-side («F13 – Norkirken Grimstad»), instagram-konto («f13norkirka») eller snapchat-konto («norkirka») for fortløpende oppdateringer om turen. All viktig informasjon vil også bli sendt til mailadressen som oppgis i påmeldingen.

Spørsmål:

Kontakt Ungdomspastor Morten Høie